luni, 12 septembrie 2011

!!! noutati !!!

Aici sunt postate toate modificarile pe care le aduc blogului si modului de prezentare al Trip-urilor.

14.09.2011 - am adaugat primele piese de teatru in pagina special dedicata Teatru Radiofonic !!! Sper sa va placa !!! Enjoy

  12.09.2011 - vom incepe sa ne facem un obicei din a asculta la fiecare iesire cate 1-2-cat mai multe piese de Teatru Radiofonic. Pe vreme ce gasim piese remarcabile si care sa nu ne adoarma la volan am sa postez linkul de download in pagina special dedicata Teatru Radiofonic !!!

  06.09.2011 - am adaugat EuroTrip 2008 si 2010 pentru cei interesati de o iesire mai lunga. Daca sunt doritori de mai multe detalii am sa incerc sa detaliez si acele Trip-uri. Enjoy!

  20.01.2011 - am adaugat o functie draguta. PrintFriendly - va da posibilitatea sa printati articolul cu/fara imagini sau paragrafe din el. Aveti control total. Se poate totodata si downloada in format pdf.


  13.09.2010 - am adaugat la download o lista cu trasee si o harta din Muntii Ciucas

   27.08.2010 - am adaugat buton de LIKE pentru utilizatorii de facebook. Daca sunteti prea lenesi sa faceti click pe SHARE macar un Like sa dati ;)

  13.08.2010 - am adaugat o pagina cu download. De aici puteti sa va descarcati intreg traseul, asa cum l-am conceput initial, cu muuuult mai multe informatii si poze. Dati click dreapta pe fisierul dorit apoi "Save as". Enjoy!

  12.08.2010 - am inceput introducea hartilor cu trasee. Fiecare harta va cuprinde toate opririle si obiectivele de pe traseu, impreuna cu informatii legate despre ele (adresa/poza/link).